بروز رسانی دی ۲۶ام, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ بعد از ظهر
۱- حق انتخاب
یکی از ویژگی ها ی با اهمیت خرید اینترنتی قدرت بالای گزینش در بین طیف وسیع ای از کالاهاست. خریداران به جای آنکه محدود به چند خرده فروشی مکانی شوند می توانند به فروشگاه های همه جهان دساسترس ی داشته باشند. این ویژگی می تواند پیداکردن کالاهای نایاب و غیرمعمول را آسان تر نماید. همين طور رقابت بین فروشندگان کالاهای استاندارد را افزایش می دهد. خریداران از موتورهای جستجو برای پیداکردن کالاهایی استفاده می کنند که خرده فروشان به حراج گذاشته اند، این کار باعث می شود تا خریداران نگران پیدا کردن بهترین فروشگاه نباشند.
ولکس,فروشگاه پستی,خرید و فروش اینترنتی,سایت ولکس,واسطه پستی,سرویس فروش اینترنتی,پرداخت پس از دریافت کالا,پرداخت پس از تحویل
۲- مقایسه آسان فروشگاه ها کالاها
در مقایسه با خرید از خرده فروشان سنتی، اینترنت به خریداران این امکان را می دهد که براحتی دو کالا را در کنار مقایسه کنند و حتی در صفحه مانیتور به طور همزمان به دوکالا در کنار فهرستی از معین ات هرکدام نگاه کنند. این کار بسیار زیاد آسان تر از آن است که معین ات کالا را زمان خرید کالای دیگر به خاطر داشته باشیم.
یکی از برتری های فروشگاه اینترنتی امکان نمایش بازخورد مشتریان است که می تواند به خریداران اطلاعات ارزشمند ی در مورد کیفیت کالا یا خدمات مشتریان ارائه نماید.
۳- مشتری مداری منحصربفرد
برای فروشندگان اینترنت مورد مشتری مداری ای ارائه می نماید که هیچ وقت در بزرگترین بازارهای فیزیکی یافت نمی شود. هر روز میلیون ها نفر خرید آنلاین انجام می دهند که از طریق تبلیغات اینترنتی به آن می رسند، این عملکرد آسان تر از آن است که جهت جستجوی کالا بدنبال فروشبرخي ویِژگزینشه در محل جغرافیایی ویِژگزینشه باشند. فروشندگان طرفدار به پیدا کردن افرادی هستند که جهت کالایی مبلغ زیادتری بپردازند فروشگاه اینترنتی این امکان را در اختیار آن ها قرار می دهد. کلفردی ون های اینترنتی آثار هنری نمونه موفق ی از این قابلیت را به نمایش می گذارند.
۴- عرضه کالا خدمات با قیمت پایینتر
کارکردن آنلاین به فروشندگان اجازه می دهد قیمت کالا و خدمات خود را كم شدن دهند و این بیشتر به این علت است که آن ها نرخ های ویژه فروشگاه فیزیکی را ندارند. زمان ی که کالاها به خرده فروشی آنلاین که فروشگاه فیزیکی هم دارد سفارش داده می شوند، فروشگاه کالاها را از انبار لجستیک خود به آدرس خریداران ارسال می نماید (سرویس انبارداری و پست لجستیک) چنین فرآیندی به این معناست که دیگر نیازی به اجاره فضای خرده فروشی استخدامی کارمندان اضافه ندارید. دیگر نیازی نیست کارکنانتان کالاها را داخل قفسه های مختلف مغازه بچینند تا مراجعه مشتریان مورد توجه شان قرار گیرد.
پس استفاده از سرویس فروش اینترنتی و پستی باعث می شود هزینه های پیش روی خود را بطور چشـم گیری کاهش دهید. ضمن اینکه نرخ های مالیاتی شما به بعضی تخفیف های مالیاتی که به فروشگاه های اینترنتی تعلق می گیرد کاهش می یابد.
خریداران اقطعا لا متوجه می شوند که با خرید اینترنتی دیگر نرخ های مربوط به مالیات را نمی پردازند. از آنجا که قانونگذاری برای اخذ مالیات از خریداران آنلاین پیچیده است، تعداد بسیار زیاد ی از فروشندگان آنلاین نرخ های مالیاتی مربوط به فروش کالا را به خریداران تحمیل نمی کنند.
آذر ۱۲, ۱۳۹۹ 0
مرداد ۲۲, ۱۳۹۹ 0
تیر ۲۳, ۱۳۹۸ 0
تیر ۲۰, ۱۳۹۸ 0