بروز رسانی بهمن ۱ام, ۱۳۹۹ ۳:۳۴ بعد از ظهر
در اقتصاد نو ، کار های اقتصادی بر طبق خرج ای متداول توسعه، کار، سرمایه طبیعت ادامه می یابد؛ ولی عوامل تولید نو مانند توانایی کارآفرینی، پیشرفت های فنی، نوآوری تکنولوژی مهمتر و نتایج آن بیشتر قابل رویت می شود.یک جامعه، همزمان حاوی پویایی بسیاری است که تمام مراحل را سریع تغییر نمی دهد که باید مدیذیت شود. این مفهوم جهان ی، ملی و مکانی در افراد سازمان ها است که با تهدیدات از محیط زمان با فرصت نو برای توسعه خود مواجه می شود. نه تمام افراد تمام ی سازمان ها مفهوم و سرعت تغییرات خوب بودن و خوب یت کم و موفق نبودن آن ها را در رسیدن به هدفشان درک کردند.پس فرایند تصمیم گیری نو در روش پرورش با در نظر گرفتن جنبه های زیر سازماندهی سود:
a- درک مفاهیم جدید
b- معرفت خصوصیات ی گسترش نوین برای افراد دانشگاه ها.
c- ایجاد برنامه ریزی برای فرایند تصمیم گیری
۲- مفاهیم نو
مفاهیم که در قوانین مردم و سازمان ها بسیار پیچیده است، مجموعه ای پویا و متغیر از عواملی است که محیط را از لحاظ اقتصادی تکنولوژی غیر قابل پیش بینی کرده است که به حساب تغییرات در حوزه قانون گذاری، فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی به طول می انجامد.
پس برخي از خصوصیات ی قابل مشاهده از محیط حاوی مسائل زیر است:
– ناکارآمدی مکانیسم بازار که به بحران مالی جهان ی منجر می شود.
– نامساوی ی بسیاری از مداخالت دولتی و سیاست های اجتماعی که افزایش فرق بین افراد در روند توزیع درآمد را بوجود می آورد.
– نیاز به همکاری در هر دو سطح دو جانبه چندگانه از قبیل شبکه برای سازمان ها و نیز برای افراد.
– فرق زیاد بین سبک زندگی در کشورهای گسترش یافته در حال گسترش یا در حال گذر نسبت به اقتصاد بازار کشورها.
– افزایش جامعه کمتر اجتماعی شده در جهت تابع قراردادن تمام ی کار ها بر حسب فن آوری اطلاعات ارتباطات.
– تغییر رابطه بین آماده سازی و یا برنامه ریزی و یا برنانه ریزی یک فرایند و اجرای آن در جهت کوتاه کردن.
– تب صدور گواهی نامه برای بسياري از سازمان ها در تمام نواحی با فعال، به ویژه بر طبق کیفیت استاندارد.
– اشتیاق شخص در به دست آوردن یکی نیست؛جز سیاست مدارهای مختلف.
– گرمایش جهان ی که به عنوان نتیجه ی کار آدم و ایجاد حوادث عمیق طبیعی است.
– فرق خیلی بین ظرفیت اداری ادارات مختلف دولتی حکومتی که آبعضی های مختلف ی را از دولت در اقتصاد بوجود می آورد.
شرح مفهوم همزمان می تواند بیشتر ادامه پیدا نماید . مفهوم دانشگاه مبنی بر محرک های بیرونی و داخلی است. مفاهیم بیرونی حاوی تمام ی هم اکنون ت و رفتارهای موسسه ی آموزش عالی است:منابع آدم ی , امکانات , ورودی های تکنولوژیکی و غیره. مفاهیم خارجی دانشگاه حاوی محرک های بسياري از محیط زیست است که بطور مستقیم یا غیر مستقیم موسسه ی عالی را تحت تاثیر قرار می دهد.پس محیط معاصر که درگیری بسیار پیچیده پویایی دارد, همين طور دانشگاه ها به عنوان واحدهایی که به دنبال سرمایه گذاری سرمایه های فکری به منظور به دست آوردن یک سود رقابتی و ارزش گذاری هستند .
شاخص های زیاد برای دانشجویان عضو , تعدادی از استادان و وضعیت پشتیبانی از اقتصاد و فارغ التحصیلان که رابطه ی بین سرمایه های عمومی خصوصی غیره , مورد توجه قرار داده شده اند.
تمام ی اینها ضرورت مدیریت علمی استراتژیک تر کارامدتر را ثابت می نماید .
توسعه ی فردی
۳-گسترش های جدید
افراد و سازمان ها با چالش های نو ی روبه رو هستند به طوری که هدف اصلی بری تغییر گسترش های درک سنتی از موفق یت رفاه است.
در رابطه با گسترش های نو مفهوم جدید از “کشش گسترش ” می تواند به عنوان حساسیت تنوع گسترش به تغییرات علت نفوذ معرفی شود.
اسفند ۲۱, ۱۳۹۴ 0
آذر ۱۲, ۱۳۹۹ 0
مرداد ۲۲, ۱۳۹۹ 0
تیر ۲۳, ۱۳۹۸ 0
تیر ۲۰, ۱۳۹۸ 0