بروز رسانی بهمن ۱ام, ۱۳۹۹ ۳:۳۴ بعد از ظهر
امروزه بودجه بسياري از صاحبان کسب کارهای کوچک محدود است آنان نمی توانند از رسانه هایی مانند تلویزیون ، مجلات پرفروش و رادیو جهت تبلیغات مصرف کنند. حتی ارسال نامه مستقیم هم نرخ قابل تذکر ی دارد. راه حل چیست؟ راهی بی نظیر وجود دارد که کاملا است و می تواند باعث شود تا پیام تبلیغاتی شما به عده کثیری از مخاطبان برسد. علاوه بر آن شما کسب و کارتان معروف خواهید شد و در نهایت بر درآمد شما افزوده خواهد شد.
درآمد,راهنمای کسب درآمد میلیونی,کسب و کار اینترنتی,کسب درآمد اینترنتی,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از اینترنت,کسب درآمد,زپو
مطالب مطبوعاتی وقتی در مجلات روزنامه ها چاپ می شوند یا در وب سایتهای خبری انتشار می شوند ، باعث سرازیر شدن درآمد به کسب کار می شوند. حتی می توان با تهیه مطلبی جالب برای شبکه های تلویزیونی خبری، به زیاد دیده شده یتی دست یافت که انجام اینکار با استفاده از تبلیغات نسبتا غیرممکن است . حتی اگر هیچ بودجه ای جهت بازاریابی ندارید، باز نیز می توانید از اینروش ببهتر ی مصرف بکنید .
کتابها و مقالات زیادی در زمینه روشهای تاثیر گذار تهیه مطلب مطبوعاتی منتشر شده اند. با این وجود ترفندهایی وجود دارند که باعث دیدنی تر شدن مطالب شما جهت اهل رسانه خواهد شد و اقطعا ل انتشار آنرا بیشتر شدن خواهد داد. استفاده از مطالب مطبوعاتی یکی از وسائل ضروری بازاریابی برای افزایش زود فروش است.
جهت موفق یت در انتشار مطالب برای رسانه ها به این سه نکته توجه نمایید.
۱- ابتدا اطلاعات واقعی و مهمی را تهیه بکنید .
خبر یا مطلب را به حادثه یا خبری با اهمیت زیاد که اخیرا مورد توجه گرفته است، مرتبط سازید. پس توجه را به خبری با اهمیت از کمپانی مرتبط سازید. مانند ارائه محصولی جدید که مساله مهمی را حل می نماید ، فروش فوق العاده و موارد مشابه.
۲- پیام را کوتاه نگاه دارید.
متن را تا جای ممکن کوتاه و تاثیر گذار نگاه دارید. همواره بیاد داشته باشید که این متن تبلیغات شما یا بروشور فروش محصول شما نیست، پس مطلب اصلی را با حداقل کلمه ها به مخاطب منتقل بکنید . از ذکر مقدمه هایی که مخاطب با آن آشنا است اطلاعات ی را به مخاطب نمی دهد، خودداری بکنید . برای مثال در ابتدای مطلب خود ننویسید که تمام می دانند که مصرف دخانیات بسیار زیاد مضر و خطرناک است. تمام این مساله را می دانند، بنابرین اندازه مطلب خود را با ذکر این موارد خیلی نکنید.
۳- مطالب مطبوعاتی را بطور مکرر انتشار بکنید .
اگر می خواهید در رسانه ها بیان شوید، برنامه ثابت و منظمی جهت ارائه مطالب داشته باشید. زیاد ی از متخصصان این زمینه پیشنهاد می کنند که در ماه حداقل یک مطلب برای رسانه ها تهیه کرده و آنرا به رسانه های زیاد ی ارسال نمایید.
پیام را به گروه بزرگی برسانید، حتی اگر کسب و کار شما خیلی کوچک است.
دست اندرکاران رسانه بدنبال مطالب خبرهایی هستند که جهت غالب مخاطبان دیدنی باشد. هرچه مخاطبان شما گروه بزرگتری باشند، اقطعا ل انتشار مطلب ارتقا می یابد. اما چنانچه کالاها شما طوری است که فقط برای عده خاصی قابل استفاده است، بهتر است مجلات و روزنامه های تخصصی در زمینه محصول را بیابید مطلب را فقط به آنان ارائه دهید. بدین ترتیب غالب مخاطبان آن رسانه به مطلب شما علاقه خواهند داشت.
با دعوت خوانندگان به اقدام، فروش را افزایش دهید.
صرفنظر از اینکه محصولات یا خدمات شما چگونه هستند ، مطالب مطبوعاتی شما باید طوری تهیه شوند تا مخاطب را به کسب اطلاعات بیشتر ترغیب کنند. از اینراهنمای استفاده کرده و اطلاعات ارتباط مانند شماره تلفن آدرس وب سایت را در مطلب جای دهید.
قبل از تهیه خـبر به این مساله فکر بکنید که بعد از انتشار خبر، با ارتباط گیرندگان چگونه برخورد خواهید کرد. چنانچه در مطلب خود از خوانندگان می خواهید که برای دریافت اطلاعات بیشتر با شما ارتباط بگیرند، آن اطلاعات را تهیه کرده اید؟ برای مثال می توانید گزارش بصورت فایـل پی دی اف ساخته از خوانندگان بخواهید که با شما ارتباط بگیرند تا آنرا برای شان از طریق ایمیل بفرستید. در تهیه گزارش ، علاوه بر فراهم نمودن اطلاعات ارزشمند ، به معرفی محصولات خود بپردازید آنان را ترغیب به خرید نمایید. اینکار می تواند با اضافه کردن صفحات تبلیغاتی مجزا به نقل از انجام شود. اما روش دیگر آن است که در متن گزارش بطور غیر مستقیم کالاها خود را تبلیغ بکنید .
اسفند ۰۳, ۱۳۹۴ 0
آذر ۰۵, ۱۳۹۴ 0
آذر ۱۲, ۱۳۹۹ 0
مرداد ۲۲, ۱۳۹۹ 0
تیر ۲۳, ۱۳۹۸ 0
تیر ۲۰, ۱۳۹۸ 0